Service- en Supportmedewerker (M/V)
Functieomschrijving
Als fulltime (40 uur) service- en supportmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor alle technische en inhoudelijke vragen van onze klanten. Verder is het niet ongebruikelijk andere werkzaamheden te verrichten, zoals het testen van nieuwe software versies en het implementeren van nieuwe Qmatic systemen. Dit kan zijn op locatie bij de klant of remote. De werkzaamheden worden voornamelijk zelfstandig uitgevoerd waar je veel vrijheid hebt. Qmatic is een bedrijf wat continue in beweging is, zowel bij ons hoofdkantoor in Zweden als onze vestiging in Nederland.
Welke achtergrond past daar het beste bij?
Je hebt een technische achtergrond en IT is helemaal jouw ding, ervaring is een pré.
Je kunt goed in een team werken en communiceren maar bent ook in staat om zelfstandig te werken.
Je bent in staat op een nette en duidelijke manier te communiceren, als je dat ook in het Engels kan is dit een pré.
Je kunt analytisch en gestructureerd denken.
Indien je ervaring hebt met JAVA programmeren bestaat er de mogelijkheid om door te groeien naar een functie als software ontwikkelaar.
Is je interesse gewekt?
Stuur dan je CV en motivatie naar avdplas@qmatic.com
Heb je vragen, bel Qmatic en vraag naar Arie van der Plas, Technisch Directeur
Geen opmerkingen:
Een reactie posten