vrijdag 29 juni 2012
Technisch Directeur - Arie van der Plas
Binnen de afdeling Service Unit wordt de brug geslagen tussen de wensen van de klant en de hedendaagse technologie. Het traditionele volgnummersysteem met volgnummers en displays is inmiddels vervangen door Apps, narrowcasting, data-analyses, software integraties, etc. Dagelijks laten wij als Qmatic onze expertise en competentie zien in ontwikkelingen en oplossingen op dit vlak.
Met de lancering van Qmatic Suite v4 is onze oplossing volledig web-based en voldoen wij aan de hedendaagse vereisten om Customer Flow Management (CFM) binnen uw organisatie optimaal toe te passen. De inrichting en installatie van de CFM oplossingen wordt gedaan door experts met een jarenlange ervaring. Onze consultants showen hun expertise door de vragen die ze tijdens de implementatie aan u stellen. Wij werken nauw samen met organisaties zoals ING, Vodafone, Erasmus Medisch Centrum en de gemeenten Rotterdam en Amsterdam die ook de meerwaarde in Qmatic erkennen. Het verkopen van een product is relatief eenvoudig, het blijven supporten en onderhouden van soft- en hardware op langere termijn is veel moeilijker. Juist daarin onderscheidt Qmatic zich van andere leveranciers. Met een nieuw support registratiesysteem, waarbij u automatisch op de hoogte gehouden wordt over de voortgang van een vraag, hebben wij de volgende stap gezet om het u als klant zo gemakkelijk en duidelijk mogelijk te maken. De service en support die Qmatic levert is van een hoog niveau en uniek in deze branche. Op de relatiedagen en beurzen krijgen wij dit veelvuldig te horen van onze klanten en dat geeft aan dat wij op de goede weg zijn, de concurrentie ver vooruit. Dit samen met de goede producten/oplossingen en de Katwijkse 'hands-on' mentaliteit maakt Qmatic een betrouwbare partner.
Arie van der Plas
Technisch Directeur Qmatic
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten