vrijdag 29 juni 2012

Klantendag bij Qmatic

Er zijn door ons op 21 en 28 juni jl. klantendagen voor gemeenten met èn zonder Qmatic systeem georganiseerd. Beide dagen zijn zeer druk bezocht en de reacties waren zeer positief te noemen op deze informele, interessante dag.
Alle gasten werden rond de klok van 10.00 uur ontvangen met koffie en lekkernijen. Na een korte inleiding van Renze de Ruiter (Sales Manager) werd de planning van de dag bekend gemaakt en iedereen in groepen verdeeld.

We hebben voor de klantendag drie workshops georganiseerd waarin alle nieuwe functionaliteiten in de nieuwste versie van het Qmatic Cliënten Begeleidingssysteem werden besproken. Er is door onze CFM trainer, Tjalling Schuttenhelm, een uitgebreide toelichting gegeven op de Management Portal, het statistiek- en tabellenprogramma van Qmatic. Vanzelfsprekend konden er vragen gesteld en opmerkingen gemaakt worden, zodat er van gedachten gewisseld kon worden met andere gebruikers.


Pieter Kniest (Sales Consultant) presenteerde en demonstreerde de nieuwste versie van het Cliënten Begeleidingssysteem Qmatic Suite v4. Deze hebben wij gereleased in april en de respons die wij hierop hebben gekregen is zeer positief te noemen. Doordat het beheer van de Monitor-module voor het tonen van afwisselende presentaties en overige informatie op uw monitoren zo eenvoudig is geworden, zijn veel gemeenten die de overstap naar Qmatic Suite v4 al hebben gemaakt.

Renze de Ruiter heeft zich tijdens deze dag bezig gehouden met alle overige noviteiten welke wij voor u ontwikkeld hebben. U kunt denken aan apps, aanmelden met de barcode, gebruik van smartphone en tablet. Verder hebben wij uw wensen voor toekomstige ontwikkeling geïnventariseerd en hiermee willen wij ook de samenwerking die wij met gemeenten hebben benadrukken. Naast leverancier zijn wij graag uw partner!

De dag hebben wij afgesloten met een gezellige borrel en onder het genot van de echte Katwijkse nieuwe haring! De reactie op deze dag waren zeer enthousiast. Uiteraard zullen er in de toekomst meer van deze dagen volgen.

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek aan een van onze klantendagen en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten