dinsdag 2 juli 2013

Qmatic's Gebruikersoverleg


Het eerste Qmatic gebruikersoverleg is een enorm succes gebleken. We hebben Nederland in een aantal regio's gesplitst, zodat er voor iedereen de mogelijkheid was om aanwezig te zijn bij het gebruikersoverleg en om niet een al te lange reistijd te hebben. Er was dan ook een zeer grote opkomst voor ons eerste gebruikersoverleg.

Onze Sales Manager, Renze de Ruiter, heette iedereen hartelijk welkom en gaf aan waarom er met een gebruikersoverleg is gestart. Qmatic is actief bezig met communicatie o.a. seminars, beurzen, nieuwsbrieven, social media en nu dus ook gebruikersoverleggen. De reden hiervoor is dat Qmatic graag wil weten wat er leeft en speelt in de markt. Er zijn momenteel enorm veel technische en functionele ontwikkelingen en wij willen graag inventariseren en up to date blijven wat de wensen zijn van onze gebruikers. Het gebruikersoverleg ondersteunt bij het kanaliseren van de wensen en eisen uit de markt. Ook is er gestart met een LinkedIn gebruikersgroep, mocht u zich hiervoor willen aanmelden dan kan dat bij Pieter Kniest (pkniest@qmatic.com).

Pieter Kniest heeft na de introductie een korte presentatie gegeven over het nieuwe, door ons ontwikkelde, platform Qmatic Orchestra. Qmatic Orchestra is een multibranch/enterprise oplossing, geschikt om één maar ook meerdere locaties aan te sturen en schaalbaar naar elke grootte. Ook heeft de Qmatic oplossing tegenwoordig een 'real data' koppeling met het roosterprogramma van Paralax genaamd Rostar CAS - gemeente editie. U krijgt hiermee de beschikking over statistische informatie en over capaciteit in de agenda. De planningforecast is mede op basis van data uit uw Qmatic Cliënten Begeleidingssysteem. Wij zijn hiermee de eerste leverancier in Nederland die een echte real-data koppeling heeft gerealiseerd tussen een Cliënten Begeleidingssysteem en een Roosterprogramma!

Naast nieuws vanuit Qmatic over het nieuwe door ons ontwikkelde platform, Qmatic Orchestra, was er daarnaast volop ruimte voor inbreng vanuit de gemeenten.

We hebben deze interactieve sessie afgesloten met een uitgebreide lunch en bedanken iedereen voor de aanwezigheid.

Tot ziens op het volgende gebruikersoverleg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten